mindre träning

Igår så blev jag av med en klass., alltså bara igår. Jag skulle kört bodypump men en härlig tjej på gymmet bad om att få köra min klass. Det tillhör inte vanligeterna att det går till sådär. *ler* Det passade alldeles utmärkt eftersom min kärmor (svärmor) är på besök. Vi fick en härlig kväll på kulturhusets tak där vi åt en god middag i solen.

Jag är helt ensam denna helgen, sambo har bytt Stockholms stad mot Göteborgs stad. Så träning har jag egentligen massor av tid för. Imorgon blir det styrketräning och sedan kör jag en 45 min spinningklass kl 10.00. ( kom förbi om ni har lust) 

Stockholm strålar denna morgon när jag nu laddar inför sista arbetsdagen denna veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0