Med träningmusik i bakgrunden...

sitter jag nu här och laddar inför mitt bodycombat pass ikväll. Jag vet att det kommer bli en tuff utmaning och jag har mig själv att skylla nu när jag slarvat med träningen under semestern. Det ska i alla fall bli riktigt roligt och nu när jag lyssnar igenom musiken känner jag hur taggad jag blir.

Det har varit första arbetsdagen på fyra veckor idag och jag hade förväntat mig att jag skulle vara helt trött men det är faktiskt tvärtom. Kul att vara tillbaka och i dag flöt det på riktigt bra. Imorgon flyger jag till Skellefteå och jobbar tills på onsdag så imorgon blir det vilodag från träningen.

så önska mig lycka till för snart smäller det... stay with the fight!

Kommentarer
Postat av: moninge

Lycka till!

2010-08-03 @ 08:37:59
Postat av: Sofia

vikken härlig blogg....härlig inspiration..kram PT Sofia

2010-08-03 @ 12:19:14
URL: http://traningskoll.shapemeup.se
Postat av: Stefan

Hallå! Nyligen bestämde jag mig för att samla Sverigs alla bloggar inom ämnet hälsa. Däribland områden såsom träning, viktminskning, recept (kost), sjukdomar, etc. Eftersom din sajt passar in där så skulle jag gärna se att du registrerade den. Iden är att likartade ska hitta motivation att själv fortsätta blogga och utvecklas. Givetvis kostar det inget.



http://www.halsoartiklar.se/bloggar/

2010-08-03 @ 22:33:30
URL: http://biggest-loser.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0