Lyssna och försvinn från verkligheten

Ut på lång powerwalk i den blöta skogen. Med "sommarpratarna" i öronen traskar jag på i högt tempo. Jag är så inne i mitt lyssnande att jag glömer svänga av på rätt stig och är då på väg åt hel fel håll. Bara att vända om och gå tillbaka igen. Stigarna var bitvis riktigt blöta och leriga så det var tur att jag skippade löpningen så jag lättare kunde undvika att komma hem som en brud som hade varit och gyttjebrottats.

Tiden gick otroligt fort och det kändes inte alls som att jag var ute i över en timme och gått. Det var väldigt skönt att ha någon att lyssna på och inte musik för en gångs skull. Nu väntar lite vila här hemma innan vi drar till gymmet för lite styrketräning.

ha en superskön söndag!


Kommentarer
Postat av: soffan

Ja, ibland är det skönt att gå utan musik. Ibland är den ett måste :) .

2010-08-08 @ 18:53:18
URL: http://soffans.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0