"lördagskomigång"

Jag brukar alltid vara morgonpigg och har inga problem att gå upp tidigt utom idag. Kanske beror det på att första arbetsveckan är avklarad. Nu klockan tio är det dags för spinningklass på 45 min, då borde jag vakna till liv ordentligt i alla fall. Eftersom jag inte längre har fasta klasser i spinning utan hoppar in ich vickar ibland när det behövs. Jag letade lite bland mina spinningskivor och kan inte bestämma mig vad vi ska köra för typ av musik. Jag gillar oftast att köra till "glad musik" typ pop och rnb. Fast nu så här på morgonen kanske det är skönt med lite trance musik så att man kan gå in i sig själv och bara köra. -jag låter deltagarna välja!

Ha en skönt lördagmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0