lördag!

Ställt min alarmklocka på kl 08.00, men vaknar trots det ändå vid 06.00. Försöker sova någon timme till innan det är dags att stiga upp. Jag ska strax gå till gymmet för att styrketräna lite innan mitt spinningpass nu på morgonen. Jag har laddat med grötfrukost idag. Jag köpte för mig en ny sort när jag handlade igår, ( Havre & Quinoa) det blev blåbär ett ägg och ett glas vatten men echinagard i. Jag känner att det kan vara förkylning pågång och det är lika bra att förebygga. JAG TÄNKER INTE BLI SJUK!

Hoppas att ni får en härlig lördag och att solen skiner på er!





Kommentarer
Postat av: soffan

Nej, det regnar i Skåne, men jag ser fram emot en soft lördag ändå :)... Smarrig frulle hörru. Trevlig helg!!

2010-08-14 @ 13:07:43
URL: http://soffans.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0