home sweet home

Nu är jag hemma igen efter ett dygn i Skellefteå. Härligt att kunna gå till gymmet om jag vill och få sova i min egna säng. Frukosten får jag ju dock fixa själv *ler'

Mina träningsplaner ikväll lutar åt spinning och ett core express pass. Det var grymt länge sedan jag körde både spinning och core så det ska blir jättekul. Jag hoppas spinningsalen är ledig så kan jag köra mitt egna spinningpass för att  hoppa in på coren senare. Jag kommer nämligen vicka för en annan tjej på lördagmorgon och då kan det vara ganska skönt att få köra igenom sitt spinningpass en gång innan dess. Det ska tilläggas att det är mycket roligare att instruera i spinning än att träna det själv.

Nu hoppas jag att jag lyckas ta mig ur soffan för den är otroligt skön just nu.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0